måndag 2 mars 2009

Färjestad Vinnartips 2/3

Hello
Hoppas helgen varit till belåtenhet. Ni som läste min blogg inför lördagens V75:a hoppas jag fick med mitt rysardrag, Karma Zet. Systemet i sin helhet genererade dock enbart fyra rätt.
Kommande lördag körs finaler på Mantorp, där ser det väldigt intressant ut och jag kan lova många roliga rensare. Återkommer med detta.
Nu till kvällen! En riktig skitomgång är det som Färjestad (som vanligt) bjuder på. V65:an känns inte ens rolig att ta tag i. För er som ändå ska spela rekommenderar jag spik i tredje avdelningen på nr 2 Knalltöff och i femte avdelningen nr 5 Ladys Nalle. Rolig outsider finner ni i sista avdelningen i nr 4 Hamras Kavat! Har ytterligare en rolig idé och där skulle jag rekommendera till ett Vinnare/Plats-spel. Färjestads Lopp 7 V65 avd. 4 nr 3 Mr Pearsall med Erik Berglöf. Oddset bör stanna inom intervallet 7-10 gånger degen, skynda fynda!
Lycka till!

Spelförslag Färjestad 2/3:
Vinnare/plats lopp 7 nr 3 Mr Pearsall
Insats väljer ni efter förmåga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar