tisdag 31 mars 2009

Spelförslag Solvalla V64-Jackpot 1/4

Tjenixen! (Grundlig genomgång häst för häst, lopp för lopp finner ni längre ner på sidan.)
Då har jag haft lite knep och knåp för mig och lyckats få fram ett reducerat system, med rätt så tuffa krav. Några av loppen känns fortfarande helt ovissa och jag vill inte begränsa antalet streck för mycket utan väljer i stället att reducera mitt system med hopp om att smällarna sitter på rätt ställen. Jag spelar utgång med nr 1 Nobless Amok (avd 2) och nr 10 Tabacco Master (avd 3) där någon av dessa två, markerade som A-hästar, måste vinna. Har ytterligare krav på att max en av mina C-hästar får vinna. Spikarna representeras av 7 Crown Kemp (avd 1) och 6 Trackstar (avd 5), båda från stall Timo Nurmos och körda av Björn Goop respektive Jorma Kontio.
Vill poängtera att jag till den här omgången inte läst några s.k. experters tips och att jag inte brytt mig om att titta efter hur mycket streck hästarna ådragit sig procentuellt sett. Har helt och hållet litat till mig själv och till den information som finns tillgänglig via ATG:s hemsida (främst då "Travguro") samt travtränarnas egna rapporter som inhämtats från respektive tränares hemsida.

Så här ser systemet ut (kan komma att modifieras en aning under onsdagen):

Avd 1) ***7 Crown Kemp***
Avd 2) A= 1 Nobless Amok B= 2,3,10,5
Avd 3) A= 10 Tabacco Master B= 4,2,6 C= 7,3,1,5
Avd 4) B= 10,7,3,2 C= 5,15,11,9,8
Avd 5) ***6 Trackstar***
Avd 6) B= 1,6 C= 12,4

Systemfakta:
Ramen= 1440 rader
Reducering= 83%
Systemstorlek efter reducering= 240 rader
Antal kuponger= 5 st
Inlämningspris= 240 kr

Krav:
Minst 1 A-häst måste vinna
Max 1 C-häst får vinna

Är det inte lätt så säg... Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar