fredag 5 juni 2009

***Systemförslag V75 6/6***

Morgonstund har guld i mun...
Ja, smaken av guld hoppas jag komma känna då jag vaknar på söndag morgon. Hjärncellerna har gjort vad dom kan och till slut har ett systemförslag utkristalliserats. Jag ska i ärlighetens namn säga att jag inte har den rätta känslan inför den här omgången. Vidöppet så det förslår i nästan samtliga avdelningar och spikarna känns chansartade, även om jag tror stenhårt på 1 Access Tooma i sista avdelningen. Så här ser resultatet av mina tankar och funderingar ut (den uppmärksamme noterar att det här och där skiljer sig lite från min ursprungliga ranking):

Systemförslag V75-Jackpot Östersund 6/6:
(Hästarnas startnr anges utan hänsyn till ranking.)

1) 2, 3, 10
2) 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 11
3) 1, 3, 4, 9
4) 1, 8, 9, 10, 11, 12
5) 3 Tangen Scott
6) 2 Ivanhoe Diamant
7) 1 Access Tooma

Systemet är på 576 rader och kostar 288 kr att investera i.
Lycka Till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar