tisdag 28 augusti 2012

V5 I.S.O. V86 Solvalla 29/8

Kvackellikvack på er!

Att påstå jag är het för dagen är ingen överdrift! Under tisdagen började jag nästan för ett tag känna mig som "Pojken med guldbyxorna". Jag tar tillfället i akt att tacka för alla gratulationer jag fått tillsänt mig, det värmer i hjärtat hos en som suttit i kylskåpet, vad spelet beträffar, alltför länge. De flesta spel satt som en smäck och jag hade ett flow som jag sällan upplevt. Det blev inga jättepengar då jag höll igen på insatserna men jag klagar absolut inte. Det som gladde allra mest var Dagens Dubbel som satt på två rader till drygt 40 gånger pengarna. Att jag sedan la ut tipset på twitter och att några valde att rygga gör det hela än mer roligt. Lyckades även leverera ett antal V/P-spel via twitter som även de satt.
Om ni inte redan har ett twitterkonto, skaffa ett! Ett mycket roligt sätt att lära känna nya människor på och en bra kanal att dela med sig av sina tankar och åsikter i ett kortfattat format. Vill ni följa mig kan ni klicka på länken till höger på sidan där mina twitterinlägg uppdateras. @TravExperten är mitt twitteralias. Välkomna!

Som det brukar heta: Bäst att smida medans järnet är varmt!
Jag har dessvärre inte tid att till onsdagens tävlingar på Solvalla gå igenom avdelning för avdelning. Däremot har jag gjort ett V5-system, modell större med mina mått mätt. Kostar på mig det då det oxå blir det enda spel jag gör under kvällen. Jag avstår alltså V86 och V4 samt Dagens Dubbel.

Håll tillgodo!

Systemförslag V5 Solvalla 29/8 (720 rader = 720 kr):

V5-1) 1-2-4-8-9-10
V5-2) 2-5-6-7-8-10-13-15
V5-3) 1-3-4-5-6
V5-4) 2-7-10
V5-5) 5 Disco A E

Lycka till! / @TravExperten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar