måndag 20 februari 2012

V86 Jackpot Extrem-System 22/2

Med tanke på uteblivna framgångar för de system där jag spenderat timmar och åter timmar framför datorn med ATG´s lopparkiv testar jag här en annan metod!
Första känslan får styra och leda mig i jakten på miljonerna. Endast enstaka "smågluttar" har jag tillåtit mig göra i lopparkivet och väljer att kalla resultatet för: Extrem-System!
Extremt snabbt komponerat med en extremt stor vinstpotential, förutsatt det skräller på rätt ställe(n) så klart...
Dock svårt så här pass långt innan spelstopp att sia kring hur hårt betrodda vissa ekipage blir, måndagens streckprocent brukar drastiskt skilja sig mot hur den slutliga på onsdagskvällen ser ut.
En av omgångens storisar kommer nog nr 1 Uranium bli i den femte V86-avdelningen. Jag spikade henne senast från spår 11 i volten och hon vann då utan större problem. Autostart nu och hade det inte varit för innerspåret hade nog spiken återigen varit mer eller mindre given. Men just innerspår i autostart-debuten gör att jag inte tror hon vinner. Hästen är stressad och kan när som helst slå på en galopp, som jag ser det är galopprisken extra stor denna gång. Bakom henne är det vidöppet, åtminstone var det den känslan som slog mig vid snabbanalysen och helgardering tror jag kan vara rätt melodi i det här loppet.
Extrem-Systemet ser ut enligt följande...

Extrem-System:

Avd 1: 4-5 (1,2)
Avd 2: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12
Avd 3: 1-2 (5,7)
Avd 4: 3 Headhunter (11,5)
Avd 5: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12
Avd 6: 6-9 (5,12)
Avd 7: 1 Tyson November (9,11)
Avd 8: 11 Princess Wine (3,2)

1152 rader gör att systemet endast kostar 288 kr att investera i, kan komma kosta mindre utifall det skulle tillkomma strykningar i de båda helgarderade avdelningarna. Blir spännande att se om den här metoden kan konkurrera med den mer seriösa jag brukar ängna mig åt!!??
Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Intressant =)) har inte tittat så mycket på V 86 än ,,, satt precis och funderade på att göra det nu =) Hoppas ditt system funkar vore riktigt skoj ,, all lycka !

    Ewa P.

    SvaraRadera
  2. Ser ju inte så tokigt ut, frånsett att jag har helt andra tankar om det hela:) Önskar dig ändå stort lycka till i jakten på jackpotmiljonerna!!
    Ha det så gott så länge!

    SvaraRadera