fredag 5 mars 2010

V75 Jägersro 6/3

Morsning
Den här helgen är det faktiskt inte travet som är det viktigaste för er att komma ihåg! På söndag fyller nämligen jag år och jag förväntar mig gåvor från världens alla tänkbara hörn. Snabba tips inför V75 kan kanske betyda snabba cash!? InförSnack!

1) Stor favorit i 2 Houston Star. Jag tycker det finns streckvärda motbud i form av spetsbudet 4 Linita Super Kalle, speedkulan 10 M T Devil, grunkapable 8 Giddes Dream, formtoppade 7 Mafioso och läckerbiten 6 Practical Joke.

2) 11 Frillan Filiokus är återigen stor favorit. Tycker motståndarna som står på samma tilläggsvolt är de som kan utmana om segern. Lättare emot för såväl 10 Carmen Launcher som 12 La Bella Vita. 15 Ronda Brick utvecklas stadigt.

3) Trolig vinnare och befogad favorit ser vi i 2 Earl Tilly. Vill ändå betala för loppets minst betrodda häst, 6 Star Running och 5 Turnaround. Är den sistnämnde i toppform blir han svår att stå emot.

4) 6 Boman är en riktig vinnartyp. Jag spikar då både läge och form talar för vinst. Värst emot är 2 Proud Philip som nu blivit nerstruken till innerspår.

5) Öppet stolopp. Jag gör det enkelt för mig och spikar loppets knappa favorit, 11 Winner´s Rose. Visade fortsatt toppform i sin senaste start för en vecka sedan. Inga lejon på startvolten och hon är bättre än de som står samma start.

6) 3 Katjing imponerar och vore det garantispets hade man kunnat spika. 2 Robin K är det stor galopprisk för annars bra chans. 1 Karbo Cake får kanonresa härifrån. 9 In April har smygläget som krävs. 7 Quest For Life intressant med Björn.

7) Här lutar det åt en ruggigt snabb öppning vilket bäddar för min spik 9 Rutger Raket. 1 Hoity Toity Face kan få problem att hålla upp ledningen då det finns flera rysligt startsnabba hästar längre ut i banan, t ex 4 Nick Nock.

Spelförslag V75 Jägersro 6/3:

1) 2, 4, 10, 8, 7, 6
2) 11, 10, 12, 15
3) 2, 6, 5
4) 6 Boman
5) 11 Winner´s Rose
6) 3, 2, 1, 9, 7
7) 9 Rutger Raket

Systemet är på 360 rader och kostar 180 kr att investera i. Som vanligt ber jag att få önska alla ett stort, Lycka Till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar