fredag 13 november 2009

V75-Jackpot Gävle 14/11

Hej,
Ni får ursäkta mig för det minimala bloggandet den sista tiden. Mycket jobb såväl i hemmet som på jobbet är den enda förklaringen jag har att komma med. Den här helgen är det Mogges tur att tippa åt bolaget och jag känner att jag bara måste delge honom mina tips, annars är risken stor att man återigen sitter där med fyra rätt!

Veckans BlygerSpik: Avd 3 nr 7 Commander Crowe (överlägsen detta gäng)
Veckans KlokerSpik: Avd 1 nr 6 Trade East (man ska inte krångla till det i onödan)
Veckans TokerSpik: Avd 4 nr 2 Marshal Hackstable (startsnabb och löphuvud)
Veckans drag med stort D: Avd 2 nr 10 Maggan S E (tuff dam med form och 8 %)
Veckans drag med litet d: Avd 6 nr 12 Lamborghini S T (Åkes val gör att den här kanonen glöms bort, 17 %)
Veckans moraliske Vinnare: Avd 7 nr 9 Q Forty Five (idel topprestationer, bra startrygg och här ser det ut att bli tempo på tillställningen, avgör på speed.)

JackpotSystemet 14/11:

1) 6 Trade East
2) 5 6 9 10 11 12
3) 7 Commander Crowe
4) 2 Marshal Hackstable
5) 1 5 8 9 10
6) 3 6 7 11 12
7) 2 4 5 7 8 9

Systemet är på 900 rader och kostar 450 kr att invester i, kom ihåg vem ni fick den av då miljonerna är i er ägo!!! Som vanligt, Lycka Till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar