lördag 14 april 2012

Blue Rock 14/4!!!

Ibland undrar man vad tränarna gjort med hästarna inför debuten i nya regin! I avd 1 fick vi se en prestation som åtminstone fick mina tankar att gå i spin. Blue Rock var totalt överlägsen sina motståndare och detta trots en resa i dödens!!! Den prestationen han gjorde idag tror jag aldrig han varit redo att göra i Hockey´s träning. Hoppas de flesta tog med honom på sina system, jag gjorde det inte, trots att jag varnade kraftigt för honom! Det enda jag är nöjd över är att min känsla angående favoriten var befogad, Beatasine var urusel från ledningen. Höll in i det sista tummarna för att Global Lightning skulle hinna på Blue Rock men spurten ebbade ut något och han kom aldrig i farlig närhet.
Avd 2 gick precis i mål och man kan lugnt påstå att marginalerna inte är på min sida den här lördagen. Credit Fayline var den moraliske vinnaren men Åke med Glenn Palema profiterade genom en smörresa och avgjorde med nos på mållinjen.
 Lägger ner verksamheten för idag, men lycka till alla andra som är med så här långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar